মম গ্রামঃ নাটাবাড়িঃ ইত্যাখ্যঃ। পশ্চিমায়াং দিশি প্রবাহিতা
কালজানিঃ নাম নদী। গ্রামস্য মধ্যে অস্তি সুপরিসরঃ মার্গঃ।
গ্রামপঞ্চকসংস্থা অস্য পরিরক্ষণে উদ্যুক্তা বৰ্ততে। অত্র দ্বৌ
প্রাথমিকবিদ্যালয়ৌ, একঃ মাধ্যমিকবিদ্যালয়ঃ, একঃ
পত্রপ্রেষণাদিকার্যালয়ঃ, একঃ গ্রন্থাগারঃ, একা আরােগ্যশালা চ
বর্তন্তে। গ্রামবাস্তব্যানাং মধ্যে বহবঃ কৃষিজীবিনঃ কারুকারিণশ্চ
অন্যে চ নিয়ােগােপজীবিনঃ সন্তি। অস্তি তেষু পরম্পরং
প্রীতিভাবঃ।
कीदृशः शिक्षकः तवाभिमतः निबंध:। কীদৃশঃ শিক্ষকঃ তবাভিমতঃ নিবন্ধঃ। Sanskrit Essays on What Kind of Teacher Do You Think For Class IX-XII
স এব সুশিক্ষকঃ যঃ সুষ্ঠু শিক্ষয়তি। শিক্ষকঃ সন্মার্গম্ অপি উপদিশতি। সঃ যথা উপদিশতি তথা যদি স্বয়ম্ আচরতি তর্হি স এব শিক্ষকঃ সার্থকনামা। কেবলং তাড়নেন ভর্ৎসনেন শিক্ষণবিধেঃ সৌকর্যং ন স্যাৎ।ছাত্রবাৎসল্যং শিক্ষকস্য গুণবিশেষঃ। এবং নীতিনিপুণঃ কর্তব্যপরায়ণঃ স্নেহবৎসলশ্চ শিক্ষকো মমাভিমতঃ।